صدرا فرشته کوچکمصدرا فرشته کوچکم، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

ترانه زیبای زندگی من

کیکی که طعم دستان تو دارد

1394/3/20 19:54
نویسنده : زینب
166 بازدید
اشتراک گذاری

امروز من و صدرا در اوقات فراغتمون با هم کیک شکلاتی درست کردیم و لذت بردیم. صدرا در آماده کردن و هم زدن مواد خیلی کمکم کرد و واقعا این کار رو دوست داشت. گاه گاهی که فرصت داشته باشم و بشه توی آشپزی ازش کمک بگیرم حتما این کار رو میکنم چون هم برای خودم و هم صدرا زمان خوب و شیرینی خواهد بود.

 

و اما در ادامه، همکاری صدرا در تهیه کیک شکلاتی به روایت تصویرچشمک

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ساسان اس ام اس
26 خرداد 94 19:24
سلام معلومه نی نی باحالی داری. امیدوارم همیشه سالم باشه. تو انجمن سایتمون مطالب زیادی درباره کودکان و همسرداری داریم. من بهت سر زدم اگه شما هم دوست داشتی به سایت ما سر بزن. ممنون «شما هم کارت شارژ رایگان میخواهید؟ وارد شوید کارت شارژ رایگان دریافت کنید.» www.SasanSMS.ir کامل ترین آرشیو اس ام اس www.SasanSMS.ir/Forum متفاوت‌ترین انجمن سرگرمی و تفریحی فارسی‌زبانان