صدرا فرشته کوچکمصدرا فرشته کوچکم، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

ترانه زیبای زندگی من

سرگرمیهای من و مامان تا حالا (خلاصه)

1394/2/20 0:33
نویسنده : زینب
436 بازدید
اشتراک گذاری

باید بگم که از قبل دوسالگی صدرا، تقریبا بیشتر روزهای هفته، سعی کردم یه سرگرمی مادر و کودک آماده کنم تا هم من و صدرا از باهم بودنمون لذت ببریم و هم تونسته باشم باعث رشد و شکوفایی خلاقیت پسرم شده باشم. از جمله کارهایی که انجام میدادیم کاردستی، نقاشی، فعالیتهای دست ورزی ، گاهی هم مشاهدات علمی و بحثهای ساده علوم و همچنین باغبانی و... که خداروشکر تا حالا هم صدرا راضی بود و هم خودم. تقریبا از دوسالگی صدرا سعی کردم کنار فعالیتهایی که انجام میدهیم آموزش زبان دوم رو هم وارد کنم که جاداره از سایت مادران امروز و خانم سحر استادآقا که کمک فراوانی در شروع آموزش و راهنمایی روش بکارگیری زبان کرده بودند تشکر ویژه داشته باشم. در این چند ماه نتیجه خوبی هم از آموزش زبان دوم صدرا بدست آوردم.

بخشی از کاردستیهایی که من و صدرا با هم درست کردیم و لذت بردیم و تعدادی از کاردستیهایی که خودم جهت آموزش زبان انگلیسی براش ساختم رو به صورت گالری در اینجا میزارم تا خاطراتش برای گل پسرم ماندگار بشه.

 

اولین کتابی که من و صدرا گلی با عکس مجلات و کتابهای قدیمی و کاغذ رنگی درست کردیم. صدرا کلی ذوق کرد و تا مدتها میاورد میخوندیم.

 

کاردستی زمستان

 

فعالیت کار با رنگ و تجربه ابزار مختلف

 

کاردستی دوربین  با لوله دستمال توالت که صدرا خیلی استقبال کرد و تا مدتها باهاش بازی می کرد.

 

ساخت کلاه تولد که  طرح و نقاشی روی آن بر عهده ی صدرا بود.

 

تابلو هنری گل پسر با وسایلی که در اختیار داشت روی کاغذ چسبناک.

 

پسندها (1)

نظرات (1)

لیلا مامان پرنیان
8 خرداد 94 0:19
بسییااااااار عالی و با سلیقه