صدرا فرشته کوچکمصدرا فرشته کوچکم، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

ترانه زیبای زندگی من

تدی، اولین عروسکی که برای صدرای گلم درست کردم

1394/3/21 18:12
نویسنده : زینب
156 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب قرار بود بابای صدرا از ماموریت برگرده، من هم به کارهای خونه رسیدم و مشغول استراحت،یهو به ذهنم رسید برای صدرا یه عروسک خرسی درست کنم. از لابلای لباسهای صدرا یه تی شرت که عمرش تموم شده بود رو ورداشتم.مشغول کشیدن و برش الگوی خرسی بودم که گل پسر اومده بهم میگه این تدی منهآرام، گفتم بله قراره با این تیشرتت که کهنه شده برات یه تدی خوشگل درست کنم، خیلی ذوق کرد. وقتی الگو آماده شد گرفت تو بغلش و کلی سر و صورت خرسی رو بوسید و هی میکفت این تدی منهخندونک.بعد از اتمام ابراز احساسات پسری طرح رو روی پارچه انداختم و شروع به دوختن کردم البته با کمترین امکانات، آخه چرخ خیاطی نداشتم و تا بخوام همه قسمتها رو خوب بدوزم که زود خراب نشه تا ساعت 11 شب طول کشید و صدرا خوابش بردغمگین البته خودم هم حسابی هلاک شدم اما وقتی نگاش میکردم و اینکه میدونستم صدرا خوشش میاد واقعا خستگی رو یادم رفته بود.  وقتی باباش رسید گل پسر هم از دیدن بابایی هم از دیدن سوغاتیها و هم از دیدن تدی کلی ذوق زده شده بودآرام.

خوشحالم که با دستانم تونستم موجب شادیت بشمبوس.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

لیلا مامان پرنیان
28 خرداد 94 15:51
خوشبحال صدرا جون لا این مامان هندمند