صدرا فرشته کوچکمصدرا فرشته کوچکم، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

ترانه زیبای زندگی من

مامان شبیهه اون خاله شدی!

1394/5/7 18:53
نویسنده : زینب
152 بازدید
اشتراک گذاری

حدود دو ماهه که از مهد کودک رفتن صدرای گلم میگذره و تغییرات زیادی در صحبت کردنش احساس کردم . این روزها در مورد چیزهای مختلف حرف میزنه و حرفهای شیرینش  واقعا برام دل نشین و شنیدنیهبغل.

امروز صبح، با عجله در حال لباس پوشیدن و آماده شدن جلوی آینه بودم که شنیدم صدرا لابلای صحبتش با یه لحن قشنگی بهم میگه: مامان! شبیه اون خاله شدی.

من با تعجب نگاهی بهش انداختم و گفتم کدوم خاله؟

گفت خاله لیلا و با کمی مکث چون دید هنوز مطمعن نشدم(آخه هم چندتا خاله جون واقعی داره، هم به مربی های مهدش میگه خالهسوال)  گفت همون که مامان پرنیانهتعجب.

منظورش خواهر کوچکترم بود که واقعا هم شبیه هم هستیم اما بحث شباهت اصلا در این مدت نه توی خونه مطرح شده بود و نه جای دیگه، فقط و فقط، هفته قبل این خاله جونش با دخترخاله ناز مهمون خونه ما بودن، اما دقت پسرک کوچک و ناز من، منو متعجب و خوشحال کرد و کلی ذوق کردم وقتی اینجوری حرف زدمتنظرآرام.
 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)