صدرا فرشته کوچکمصدرا فرشته کوچکم، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

ترانه زیبای زندگی من

مامان اینجا بوس ریخت

1394/3/3 17:01
نویسنده : زینب
160 بازدید
اشتراک گذاری

شاید براتون جالب باشه این جمله چه معنی ای دارهآرام. حدود دو ماه قبل داخل آشپزخونه مشغول آماده کردنه ناهار بودم  و گل پسر هم  توی هال مشغول بازی که دیدم یهو دوید تو آشپزخونه و بهم میگه مامان بوس ریخت. تعجباول متوجه نشدم بعد دوبار تکرار کردن همراهش رفتم تا محل مورد نظر رو بازدید کنم. خلاصه بعد از حضور در محل دیدم مبل کمی خیسه و چون مدل خیس شدن برام آشنا بود متوجه شدم آقا صدرا مثل همیشه آب دهانش رو روی مبل ریخته.چشمک و فکر کرده چون بوسش آبداره در واقع به قسمت آبکی این عمل بوس گفته میشه.

خلاصه طی جلسه توجیهی مختصری که با صدرا برگزار کردم ایشون رو متوجه دو مفهوم متفاوت بوس و آب دهان کردم.خندونک

پسندها (1)

نظرات (1)

لیلا مامان پرنیان
8 خرداد 94 0:17
خیلی باحال بود ، فداش بشه خاله